Viktväktarna

 S.t.ä.n.g.e.r i Falköping. De skickade ut ett mail i fredags och meddelade det. konsulenterna sa inget om det i torsdags på mötet,lite dåligt faktiskt. Så från och med i morgon så är jag o.n.l.i.n.e medlem. Vilket innebär att jag får väga mig hemmq varje vecka i stället för på mötet. Närmaste mötet är i Skövde, känner att det blir en väldigt dyr vägning om man räknar med bensinen. Men va tusan, det ska gå det med. Pepp,pepp!! 
På torsdag blir första vägningen, fick ju köpa en våg på Ikea i lördags då jag ingen har haft tidigare. provade den i lördags när jag kom hem och den visade 0,8 h mer än i torsdags! Och det har jag inte gått upp, så jag får filura på hur jag ska räkna.  
 
Men i går hände något som inte har hänt mig på evigheter! Jag var S.Å grymt sugen på grillchips, Estrella så klart! Köpte en påse, tänkte ta lite bara. Jo visst du! Handen gick fanimig i 300 knyck! In i påsen, in i munnen,in i påsen, in i munnesångare va. Som i trans!! 
När jag sansade mig så tittade jag i påsen, VA!?! 
Botten är ju nästan nådd!!!
Herregud! 
 
Tittade i vv appen, grillchips?! 
300 gram är 42 pp. Som tur så hade jag ju "sparat" 20 pp så veckbonusen rök rätt så bra! 
Men jävlar va gott!! 
 
I dag har jag varit ute och gått sammanlagt 2 h i ganska raskt tempo...
HerreGud! 
Tur att inte det händer allt för ofta.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0