-20kg

Jag fixade det innan september är slut! Tjohooo!!


Kommentarer
Postat av: mamma ( ingela)

grattis min dotter ...

2012-09-30 @ 17:31:06
Postat av: mamma ( ingela)

Min famn finns här för dig
den är trygg och stark.
Min famn ska skydda dig
när du går mot okänd mark.
Jag hoppas att du ska förstå
att när allting känns så svårt
min famn finns här för dig även då.

Ett steg så svårt att ta
att lämna allt man har.
Men våga ska du se
allt vad livet har att ge.

En dag ska du vakna
med kärlek i ditt bröst.
Men ända tills den dagen
ska jag finnas här som tröst.

Jag hoppas att du ska förstå
att när allting känns för svårt
min famn den finns här för dig även då.

Min dotter jag finns här alla dar'
har du frågor men ej svar
min famn finns här för dig även då,
min famn finns här för dig även då.



2012-09-30 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0