T.i.d.g.t

I min värld nu för tiden så är kl 9 på morgonen otroligt t.i.d.i.g.t! Sen jag började jobba nätter så har min rytm gällande sova ändrats 100 grader. Jag har ju alltid varit en nattmänniska, älskar att gå runt och plocka och städa, jag får liksom mest gjort mellan 23-02, konstigt nog. Det innebär ju att morgonen försvinner men i dag så har jag t.v.i.n.g.a.t upp mig kl 8:30, vilket har varit otroligt skönt, har druckit kaffe, gröt, städat lite för snart kommer de hit och byter min fläkt! De tar tydligen en trappa i taget, så när de kommer vet jag inte. Men jag pyser i väg till Skövde om en stund, måste köpa handtag på biltema, såg de jag vill ha på ikea, kikade sedan i biltema katalogen och där får man 6 st för vad 2 kostar på Ikea så det var ju ett lätt val.
Har även en fika dejt.

Mår bättre i dag faktiskt, har dock huvudvärk men den lär la försvinna snart ( hoppas jag) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0