....

Sitter och tittar på Biggest Loser på tv, får alltid en klump i halsen och några tårar rinner alltid ner för kinderna. Det är fantastiskt att se dessa människor kämpa så, herregud!

Mitt uppe i långveckan på jobbet, då händer inte mycket. Men jag har prominixat, rensat i skåp, klippt mig, pratat om svårigheter och glädjen i livet med fina människor, jag är rätt fascinerad av människors olika öden, med och motgångar som drabbar oss genom livet.

Det har kalasats för fullt igen då finaste Nathalie fyllt 12 år. 12!?
Hon som nyss föddes, började förskolan,började skolan. Efter sommaren börjar hon högstadiet, tiden har verkligen gått fort. Men det har varit en härlig tid, med både glädje och sorg.

Nästa vecka är jag ledig och det ska bli supergött då jag har jobbat extra mycket det sista. Då ska det bara hängas för fullt.
Men först så ska det jobbas i helgen.

Veckans vägning gick bra, -0,6h.
-28,4 kg allt som allt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ho ho!!
Fatta eller?
Du har gått ner nästan 30 kg!!!
Helt otroligt !!!
:) :) :)
Kramisar jennie

2013-03-02 @ 07:53:07
Postat av: Nathalie

Fiiiiint <3

2014-02-24 @ 07:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0