V 5

Jag är trött, jätte jätte trött.
Brist på sömn och sol tror jag allt.
I går la jag mig kl 21:45 på en torsdag kväll och när hände det siat liksom?!
Somnade runt 22, och vaknade och kände för första gången på länge att jag var riktigt utvilad, MEN tittade på klockan och den visade 03:05, Hallå?!
Bara andra natten i rad, tack för den och i natt, som ni märker så sover jag inte och kl närmar sig 03. S.U.C.K
Jag gillar verkligen att jobba natt, men jag får inte till rätt dygnsrytmen när jag är ledig. Har supersvårt att vända dygnet. Och lyckas jag så blir det som i veckan...

Hoppas snart att våren kommer så mina eftermiddags promenader blir ljusa och härliga.
Har även Många funderingar i huvudet, vet inte riktigt hur jag ska sortera dem, bilen, renovering,jobbet, tidsbrist mm mm mm.
Men hoppas att ljusare tider ska ta bidra med positivister som ger det ena som ger det andra.

I dag så blir det Skövdehäng med Fröken Lind, vi ska göra naglar!
Akryl el gelé?!

Sen blir det kalas för härligast Emelie som fyllde 7 år i torsdags.
Herregud! 7?! Vart tog den tiden vägen?

Torsdagens vägning resulterade i -0,7h.

-27,8 kg sammanlagt. Tjohoo

Skulle bli rätt nöjd med minus 11 kg till tills semestern i sommar, men det får tiden avgöra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0