Längesen sist

Har inte riktigt haft tid eller funnit några ord att skriva här.

Julen 2012 kom och gick-Snabbt, vilket jag gillar!

Jag har under julledigheten strosat på stan, skrattat, fikat,umgåtts härliga vänner, slappat och allmänt haft det bra. Bara Hobbit på bio som vi inte har lyckats klämma in.

Har ju vägt mig några gånger med!

Veckan (51)innan jul visade vågen -1,2 kg,tjohoo.

Veckan efter jul (52) visade den + 1,9 kg. Not so tjohoo

(MEN då appen inte dragit ner på mina points som den borde gjort så har jag under ett tag ätit 2 pp för mycket varje dag så det lär ju ha bidragit rejält till den vikt ökningen.)

Vecka 1 så visade vågen -0,9 h. Tjohoo

I dag vecka 2 så visade vågen åter igen ett +, dock bara 0,2h.

Men så fungerar ju livet, vikten går upp och ner. Jag tänker faktiskt inte så mycket på vad vågen visar utan ser det mer som OJ ännu en klädstorlek mindre. Som i dag, köpte ett par träningsbyxor och en tunika på Kappahl
I storlek 40, när köpte jag kläder i den storleken sist?!
Det är ju en betydligt mycket mer sporre än vad vågen visar, för mig i alla fall.

2 dagar i veckan ska jag till gymmet och träna på den dör maskinen man går och drar armarna fram o tillbaka (crosstrainer??)
Måste få upp flåset om jag ska orka springa vårruset 15 maj!


Fick denna bild skickad till mig och jag ser lite smått ut som en sköldpadda som precis dragit fram huvudet ur skalet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0