bloggre? jag?

Jag kan inte se mig själv sitta här i soffan och skriva ner mina tankar och känslor på nätet...
Alla säger att de är så roligt, du måste prova..

Oki jag provar!
Kan ju bara gå åt skogen eller hur?

Hur börjar man?
Ska jag skriva om mig, vem jag är, vad jag gör på dagarna, min familj, mina vänner?

26 år
Bor i Falköping
Singel
Körkort
Mellanbarn
Faster
Kompis
Glad
Positiv
Skojare
musikälskare
filmälskare
jobbar inom barnomsorgen
Älskar hereos
Prison break
Bio
Mysiga höstkvällar
Fika
Estrella grillchips
Mysiga vinkvällar
80-talsmusik




Det är Svårare än jag trodde, att skriva om mig själv..


Varför är det så?
Jag vet ju hur jag är som person var är då problemet??

Idag har det varit en lååååång dag på jobbet, suttit och lyssnat och lyssnat och lyssnat lite till....,
Men jag slapp ju jobba till halv sju i kväll och det är ju så gött..
imorgon börjar jag 6:30, det är riktigt jobbigt att gå upp så tidigt nu när det är då mörkt men har man bara kommit upp ur varma goa sängen så går det ju bara bra.


Nu ska jag göra en kopp tempelte och sätta mig och kolla på Andra Avenyn..
Helt ok serie faktiskt


Jag tackar för mig för denna gång ..
Vi hörs en annan dag..



image2










Kommentarer
Postat av: Mary

va duktig du är =)

2007-11-16 @ 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0