jag

mår så fruktansvärt dåligt!!
Hosta,täppt näsa,huvudvärk,yr i huvudet!!
I natt har det känts som att jag har legat och svävat i sängen,jag har varit så yr! Känns som det gör när man kommer hem kvart i fyra en lördagkväll!
Det går verkligen aldrig över!
4 Veckor nu!
Felet är ju att jag inte är hemma och kurerar mig..
Jag jobbar i kväll sen är jag ledig,fredag,lördag och söndag!
Det ska bli så gött!
Ska bara slappa och ha det allmänt gött!

I morgon så ska äntligen jag och Hanna komma i väg på vår  prommenad! Behöver verkligen det!

Det är så mycket som jag borde ta tag i men orkar inte!
Borde;diska,damma,dammsuga,plocka i ordning den rena tvätten men visst det springer ju inte i väg men det stör mig att det finns!

Skitsamma!

Såg Maries fina bilder på deras hem, ni har verkligen fått det fint!

Fick precis reklamen!
Jag måste säga att jag tycker verkligen att det är kul att få reklam!
Fick reklam från skopunkten,så nu är jag sugen på att köpa nya vår och sommarskor!
Skor är så jättekul att köpa!
Borde åka dit  i helgen och unna mig ett par skor!!

           

Jag är verkligen på shoppinghumör!!
Vill köpa en helt ny vår och sommar garderob med nya kläder!

              

Jag älskar verkligen tunikor!
Jag skiter i om röven blir dubbelt så stor,jag vill verkligen ha tunikor!!!!
Haha...

Nä,fy vad sugen jag blir! Kanske ska ta en tur i helgen,får fundera på det!
Men det blir ju så dyrt bara! Och jag lär inte hitta nåt! Som vanligt!!

Vi får se vad som händer men jag har ju även funderingar på att måla om i sovrummet i helgen!
Jag har tydligen massa projekt att göra!

Jag tror jag vill ha en latte färg i sovrummet!



Va tror ni om denna färg?
Cafe 69!
Den är varken för ljus eller för mörk!

Nu har jag mycket att fundera på!!

Ha de gott!



Kommentarer
Postat av: Mary

hej baaabe =D
Fan du måste vila ju! du kan inte hålla på, ta det lugnt i helgen, du kan faktiskt måla om i veckan! Vila dig o gå till LÄKARN!! ja kan kolla ditt blodtryck =D haha puss älskar dig!!

2008-02-21 @ 14:29:57
URL: http://porrmary.blogg.se
Postat av: Mia

Vad härligt men sådan GO-känsla trots att du inte mår bra... Färgen på väggen ser fin ut. Du ska veta att jag OCKSÅ är grymt shoppingsugen! Grymt! Men för min del blir det att vänta på lönen som kommer på måndag, tror jag. För lilla Mia är just nu ganska pank. Man blir visst det om man köper en underbart blank, platt och grymt bra bärbar dator.... Ha ha, men det var det värt!
Kram på dig!

2008-02-21 @ 14:31:56
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Hetta

haha, och jag som räknade mig själv som profesionell pantare=D vem är inte shoppingsugen? jag är i behov av ett par skor, mina sulor ramlar snart av=D haha. jaghar då fan inte fått nån reklam om skopunkten=/ men med tanke på att hur jag använder mina skor kanske det är lika bra=D ha det bra! kiss kiss, hug hug=D

2008-02-23 @ 07:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0