2008 har startat helt underbart!

Ja det har det verkligen gjort!

Efter 5 år hårt arbete så har jag äntligen fått en fast tjänst! Trodde aldrig att den dagen skulle komma! Och nu kan de inte ändra sig pappren är påskrivna och klara!
Jag tror inte ni fattar hur gött de känns! !! Det går inte att beskriva i ord!

Efter att ha jobbat 7 långa dagar i streck så var det helt underbart att vara ledig i onsdags. Jag passade då på att Träffa Åsa på lilla blå!
Åsa,en av de starkast människor jag har träffat i hela mitt liv! Helt underbar! Vi ska verkligen börja umgås mer nu när jag jobbar nätter!
Fika och ut och gå! Kul ska de bli!

Gjorde min första natt som fast anställd i natt,det gick hur bra som helst!
Slutade kl07:00 i morse åkte direkt hem till broder och skulle passa emelie som är lite krasslig! Man ska verkligen inte skicka sina "hon/hanharjumåttbrahemma"barn till dagis! Det är ju ett helt annat tempo på förskolan än hemma! Eftersom att jag slutade så tidig tyckte jag att de passade bra att jag passade henne! En trött faster kröp upp i soffan med emelie som ville läsa bok,och efter en stund hämtade emelie en kudde till mig som jag skulle vila mig på! Men precis när jag var på väg att slumra till så skirker emelie:INTE NANNA!!!!!
Då fick faster nya tag och vi gick en prommenad till mitt jobb och fikade lite,skulle ju ändå lämna en nyckel!
Lagom till 11 var vi hemma för nattis slutade skolan då, det lagades lite mat,sen blev det lite mys i soffan tittades på Rosa!

Jag har kollat på en lägenhet idag! En tvåa!
Jag bor i en etta nu och trivs väldigt bra, men börjar bli måttligt trött på att bädda bäddsoffan varje dag,för det måste jag ju för det kan ju komma någon!                                               
Det var en jättefin lgh!
Med sovrum! större kök,större vardagsrum! Får nya tapeter i köket!
Låter lockande faktiskt! Ska tänka under helgen!

Ifall jag flyttar så ska jag köpa denna säng:

     och detta bord till köket:             


Nu ska jag kolla om jag har nått gott att äta till kvällen!

Hej hej...

Kommentarer
Postat av: Mia

Ahhh vad sött med Emelie... Sängen, är det möjligtvis Malm, ikea? Isåfall hade jag och min sambo den innan fast i storlek 140 cm vilket vi tyckte var lite för lite.... Supersnygg säng dock.

Ha en trevlig fredagkväll...blir det Let´s dance eller?

2008-01-11 @ 19:05:24
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Jessica

tycker det är så synd att barnen ska vara på förskolan om de inte mår bra,det blir ju lugnare för dom hemma. Ja,det är malm sängen,tänkte köpa den i 180 cm i ek. Jag tror att de kan bli bra! (HOPPAS DET) Ja jag tänkte jag skulle kolla på let´s dance,det är lite kul faktiskt! Hur ska din fredagskväll spenderas? Ha de gott!

2008-01-11 @ 19:22:43
URL: http://jessy80.blogg.se
Postat av: Mia

Det blir let´s dance här också såklart. Ett glas vin och majscrackers i soffan. Jakob jobbar till klockan tio ikväll så jag får soffan för mig själv =(

2008-01-11 @ 19:54:21
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0