Ny vecka,nya tag

Jag fick en idé i fredags!!
Varför inte försöka bleka mitt hår alldeles själv,istället för att gå till frisören?
Så syrran och kusin Malin hjälpte till med blekningen. Jag trodde att ett paket skulle hjälpa men det gjorde det inte,det tog bara i hårbotten,så i panik så fick jag och Malin leta reda på mormor för att låna hennes bil så vi kunde åka  köpa mera blekmedel i affären,då var kl 20:40 på kvällen!! Panik!!

Så nu efter 5 paket med blekmedel i håret s sitter jag här med en massas olika färger i håret. Det värsta av allt är att jag fick gå till jobbet i går så här!!
Det bästa av allt var ju att vi hade utbildningsdag med alla förskolor inom enheten!!
Vi hade en lekdag,med massa olika lekar.Tyckte det var roligt men en heldag kändes alldeles för mycket.Hade räckt med en halvdag kanske,men roligt var det iaf.
Vill ju ha i en kopparfärg men vill vänta lite det sliter ju ganska mycket på håret..
Får se hur detta slutar,hoppas det blir bra bara,får gå med uppsatt hår så länge.

Nu är det dags för midsommar ju,men jag jobbar som vanligt så för min del blir det lungt..
Hoppas bara att det blir fint väder!

Nu ska jag fixa i ordning lite innan det är dags för att börja jobba kl 14!

P.s BILEN BLEV GODKÄND PÅ BESIKTNINGEN!!!

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0