Ångest/semsterblues?



Vet inte varför egentligen,men den är här och jag kan inte skaka bort den,det slog mig här förut att snart är det dags att börja jobba,börja plugga,börja pendla, känns som att det är en stor förändring på gång.Och det är kanske bara bra men det känns som att de blev lite väl mycket här nu,när jag tänker på alla de Många saker ska lösas, som på jobbet tex,hur jag kan jobba så att de passar pluggandet,det blir mycket att ordna till men de ska säkert bli kanonbra.
Jag vet att jag inte ska tänka på det nu men jag kan ändå inte låta bli...

Jag längtar verkligen tillbaka till Torsby och stugan i skogen,där det var så lungt och tyst,med mycket skratt och härliga kommentarer.
Jag ska åka tillbaka dit nästa år och då ska jag bannemig stanna längre och utforska Värmland mer..
Det kan nog bli mitt smultronställe,där skulle jag tänka mig att kunna ha en sommarstuga,som man kan åka till både på sommaren och vintern..
Hade varit hur härligt som helst...

Men nu ska jag ägna mig åt att sortera mina kort och välja ut de som ska framkallas....

hejjdå

                                           

Kommentarer
Postat av: Berta

De är bättre att fundera nu så man kanske kan komma på små lösningar p problemen så man inte står där med massa problem och inga lösningr överhuvudtget =)



Keep going, jag vet att du klarar det!



Och du har mitt fulla stöd!



<3

2009-08-05 @ 14:20:36
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0