om 2 dagar


så blir det Göteborg,Ullevi och MADONNA!

Ska bli himla skoj! Kollade hennes låt lista och det är en ganska så bra blandning på äldre och nya låtar, Jag gillar ju de äldre låtarna bättre så de ser jag framimot.
Kom på förut att de är ganska mycket nu inplanerat ett tag framöver,allt ska bli roligt men det kommer att bli mycket.

  • Madonna
  • 80-talsfest
  • Dop
  • 70 års kalas

Och det är mer på listan men jag får beta av den. Sen så är det jobb och skola mitt upp i allt,så denna donna måste lära sig att planera bättre. Att Få rutiner är ett måste och det är inte min starka sida så det måste det bli ändring på. Får börja direkt nu på måndag när jag börjar jobba. Jag måste verkligen!

Faster Solveig ropade in tavlan som jag ville ha på auktionen i Edsvalla i går! Den kommer passa finfint på väggen här i vardagsrummet! Jag blev så glad när hon ringde och sa det! En knallröd! Men den kommer passa perfekt till mina mörka möbler!
Nu är problemet bara: en vit eller grön ryamatta??
Jag har varit inne på en grön i flera månader men nu vet jag inte,vit passar ju till möblerna,men med den gröna blir det en färgklick i rummet.
Att de ska vara så bökigt att bestämma mig,jag och Marie ska ju till Ikea i morgon och då tänkte jag köpa den men då måste jag ju ha bestämt mig!



 Eller

Den gröna är läcker alltså....

I dag blev det fika med Ingela,Stefan och hennes jobbarkompis Desiree och massa prat. Sedan for Ingela och jag  till Floby för att spela bilbingo,men inte blev det någon vinst inte. Ingela var ett nummer från 10,000 kr,snacka om att de grämde henne att hon inte vann,hihi.
Men det är faktiskt mycket pengar man kan vinna och skoj är det,faktiskt! Inte för att man pratar speciellt mycket,utan man koncentrerar sig så på att inte missa nåt nummer. Men det är klart att jag lyckas med det! Tror det var nummer 74 som de ropa upp varpå jag säger helt lungt: men den har ju jag redan kryssat i! Det blev ett stort asgarv i bilen! Men fan sa jag,då är det ju ett nummer som jag har missat! Då blir de lite struligt! Men roligt,det är det. Synd vara att vi inte kommer i väg oftare,för Ingela jobbar varje onsdag och på mitt nya schema jobbar jag varanan onsdagkväll...
Men det finns ju andra ställen att åka till...



Hejjdå

Kommentarer
Postat av: Berta

GRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖNGRÖN



Grön tycker jag =)

2009-08-06 @ 00:20:54
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Milo

Jag tycker oxå grön faktiskt.......skulle passa så himla bra ihop med dina möbler o allting!! En färgklick!!

2009-08-06 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0