TiSdAg



Nu är jag riktigt trött! Det har varit en lång dag! Lång och lång men 2 möten och det tar på krafterna och sitta och prata om saker och ting som inte verkar bli bättre men det borde väl bli ändring på det så småningom. Kvällsmötet var med hela enheten,och jag vet inte vad jag tycker vet bara att jag inte var på humör för att gå in i mig själv! Jag gillar inte sånt! Gå in i mig själv,va är det? Man skulle sätta sig vid ett bord där det låg saker på som passade in på sig själv. OCH inget passade egentligen in på mig så jag satte mig vid musikbordet,för musik går alltid hem! Men som när det väl kom till krita så passade jag inte där heller! Efter en stunds "tipsprommenad" så kom det tillslut fram till att jag landade på kroppsklok och  människoklok! 7 av varje och då skulle man välja en av dem,jag valde människoklok.

När jag kom hem så städade jag och skurade golven! De ni,det var inte illa! Då slipper jag det i morgon! För i morgon kommer Åsa hit och fikar lite innan jag börjar jobba!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och läsa lite för nu är det spännande i Flickan som lekte med eld.

Kommentarer
Postat av: Mia

ja efter en heldag på jobbet vill man inte gå in i sig själv. det enda man vill gå in i är sitt hus och sin säng. "Sig själv" får vänta...



Men det var roligt att ha dig som bordskamrat Jessica!

2009-01-28 @ 19:47:20
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0