Sjuklingen

ja da har man gatt och blivit sjuk! Kom som ett brev pa posten,kande i sondags pa jobbet att jag inte var riktigt piggelin,tankte mest da att jag va trott men sedan pa kvallen sa skom febern. Och det gillar jag inte,blir sa himla trott av feber,sa jag har legar i sangen i 2 dagar nu och borjar bli trott pa det. Jag gillar inte att vara hemma fran jobbet men har lart mig att det ar battre att ta och vara hemma och kurera sig direkt for annars sa sitter forkyldningen i i flera veckor pa mig! Sa jag hoppas de forsvinner snart.Men i dag ar jag fakiskt lite piggare,orkar sitta uppe lite.

Datan ar fortfarande knepig sedan den la av att fungera,vissa ganger sa fungerar inte tangenterna,dvs det gar inte att skriva over huvudtaget! Haha den e bra lustig.

Har kommer lite bilder fran nyar

 
 
Har tyvarr inga fler..
Men roligt var det,haha

Nu nar jag har legat i soffan sa vill jag bara plocka bort julsakerna,nu borjar jag tycka illa om dem,framforallt julgardenerna,usch,sa fort jag orkar sa aker de ner!

hejjda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0