Vecka 24

Har varit händelsefull för denna donna. Den har bla innehållit
 jobb,fikadejter,tipspromenad,
bilköp,jobbfest och kusinträff!

Ja som ni förstår så har veckan
bara sprungit väg.
Började veckan med en fikadejt med
Linda,Jenny och Marie,
alltid lika kul att 
träffas och prata om precis allt.
På Min lediga tisdag
 så bar det av
till Vara med big brother där jag
 köpte bil.Bara så där,fort går det här,
en kia rio årsmodel 2010.
En sprillans ny,den allra första för mig,
ska bli annat än begagnat.Så detta
innebär att jag har en bil till
SALU.
En ford ka årsmodell 1998,har dryga 10 000 på nacken.
Intresserad?



På kvällen blev det tipspromenad på berget med Ingela.

Sedan var det jobb och på fredagen så tog
jag spontanledig för på
kvällen var det dags
för fest med Goa kollegor!
Började kvällen på Terassen med deras Tacobuffé,som trots
sina 49 kr var jättejättegod!
Sedan bar det hem till Kollegan Camilla för god dryck,
goda snacks,och massa massa skratt i stora lass!
Dans och en sk karaoke,fler sådana kvällar tack!
Sedan bar det av ner till
Plantis.
Där dansade vi,skrattade,knuffades,hoppades,sjöng knäppa fingraran
och jag haffade Dj killen och sa att om han
inte spelade Twisted Sister:
WE´RE NOT GONNA TAKE IT
så är det inte in godkänd fest!
Och han spelade den!!
Han gjorde min kväll just då,för puckon som sagt finns det gott om.
En sk man,kille,eller i mina ögon en liten pojke,
trodde tydligen att jag och kollegorna var jättesugna på att
användas som hans personliga juckpåse.
Efter att x gånger sagt till honom och
putt bort honom så slet han tag i min arm och drog den rakt bak och  
jag  blev urförbannad och slet mig loss och drog armbågen
rakt i magen på han!
 Jä#vl pucko
Men förbannad så drog han sin väg till slut.
Och vi kunde fortsätta kvällen..



¨På lördagen var det dags att återigen göra sig fin,
för då var det dags för syster och min
att fara till Hönö för
Kusinträff
Många blev vi.
Många skratt blev det.
Många nya vänner blev det.
Vi fick börja med att bena ut lite vems som var vems förälder.
Ganska roligt faktiskt,det dök upp nya kusiner som
vi inte visste fanns. Igen.
Det blev god mat,brännboll,fint väder,öl,vin,cider.
Att vi inte gjort detta tidigare.
Jag har inte skrattat så mycket på evigheter!












3 systrar men vi saknade dig, big brother


Allihopa,ja nästan iaf..

Putte,Joakim,Mikael,Marie,Sita,Johnny,Peter och jag stannad kvar hela natten,
kl 03 så åkte vi hem med en kusin liggandes i
bagagen hem till Putte,vem som körde ska vi
kanske inte gå in på i detalj men om jag säger så här:
det var tur att vi var på en Ö.
Det är inte lätt när 6 lätt och helfulla
kusiner ska
smyga in i ett hus fullt av sovandes barn.
5 av oss kastade oss ner i soffan och skulle sova,
jag hade ordnat täcka,liggunderlägg,kudde och
sovsäck.
Putte trodde vi skulle stanna länge..
Tog fram täcket,som förövrig Peter snodde av mig så jag frös om fötterna,
kl 6 knattade jag upp,stel som en pinne,och bäddade
fram liggunderlaget och la mig på golvet och sov,och putte på syrran
för att be henne hålla klaffen för hon snarckar så in i h-vete!
Men den hör ju inget och stackars Micke kunde inte sova,
för Marie och Putte tog upp halva soffan och jag och Peter delade
på devanen.
Jocke han var smart och tog fåtöljen.

JAG HAR ALDRIG HAFT SÅ ONT I KROPPEN SOM IGÅR!
FRUKTANSVÄRT!

Vilken helg,säger jag bara!






Kommentarer
Postat av: Mia

Vi har också en Kia, fast Ceed 07 och vi är SÅ nöjda med den. Hoppas du snart får sålt din gamla bil. Såg fin ut!

2010-06-22 @ 16:19:31
Postat av: Marie

Hahha.. jaaa fan va sjukt de var! tyst tyst, ONGARNA sover.. hahahhaa.. herregud!!

2010-06-22 @ 22:41:24
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0