Men Åska då!!!

                                       
Tänk
om åskan kunde komma fram och besöka oss,då kanske denna hemska,kvalmiga värmen försvinna!
 Och då kanske det kan bli en ordentlig värme eller varför inte sommar?
Men det regnar ialla fall och det,det gillar jag mycket! Det blir så friskt och det doftar gott ute..

                                       



Dagen Onsdag har spenderats på stan med Petra,mycket prat och skratt som vanligt. Såg en finfin tröja på lidex men den får vänta tills nästa vecka.
Sedan blev det lite tjöt med syrran/Hannah och, moder som på något sätt hade på sig mitt bälte som jag har letat efter i evigheter,man kan ju undra hur det kommer sig? Hihi

Har varit på jobbet på APT denna min enda ledig kväll i veckan,känns mindre kul,men samtidigt är det roligt att träffa alla,det händer sällan,tyvärr.
Efter mycket prat och mycket VÄRME så var det riktigt gott att fara hem för att njuta av lediga kvällen. En kopp kaffe och tända ljus så är stäminigen på topp.

Milo,jag hoppas verligen på att kss hör av sig och att det inte är en propp,hör av dig om du behöver åka i väg så kör jag dit dig!

Nä nu ska jag se färdigt på Grey´s och sedan är det dags för favvoprogramet True Blood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0