Inte lätt

Att räkna ut points på en ostbuffe! Meeen om jag chansar lite hit o dit då kommer jag upp i 26-30 points! Det är en hel dagsdos av mat! Jösses! Tur för mig då att jag äter 36 pp/dag. Så jag hade 2pp kvar. Fick bli en tonfisk/pasta sallad som hamnade på 3pp, så jag fick ta 1 pp från veckobonusen. Det funkar ju då o då men inte jämt. Men de var helt klart värt det!

I morgon blir det kaffe på stan Med JL och jag borde handla lite!
På kvällen ska MrsE o jag tjöta lite!

Ska krypa ner o lyssna på Patrik Sjöberg i natt igen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ho ho!

Tack för trevlig fika stund,Alltid lika mysigt!....och såklart tack för kaffet.....hi hi

Kramis

2011-10-20 @ 16:38:08
Postat av: Jessica

Ho Ho! Varsågod!

2011-10-20 @ 18:36:25
URL: http://jessy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0