Hello

Vilken lördagkväll! E-type var grym! Vilket drag! Över min förväntan verkligen.

Vi började kvällen hos mig med go dryck bra musik, go snacks och härligt folk med massa skratt. Upp till BredaBlick, lite mer go dryck, MASSA folk, en härlig blandning i alla åldrar, men mest 40 plusare kändes det som.
Att dansa är riktigt roligt, har ta mig tusan träningsvärk i magen än :)
Jag måste lära mig lite nya moves då jag verkligen har min egna stil :):)

Sen var det dags med mannen med håret! Klart det började regna då,men det spelade ingen som helst roll!
SÅ bra var det (enligt mig)
Glömde dock mobilen hemma så inga bilder fick jag..
Hungrig som en tok så köpte vi en halvgo hamburgare och mulade i oss! Satt som en smäck verkligen! Sen blev det ännu mera dans, varmt och gött! Mycket folk!
Kl 3 var det dags att fara hem, stackars Jimmie som körde! Det var ett jäkla tjatter i bilen, och med mig i fram hade han det inte lätt, :)
Hemma vid halv 4 så började jag städa,diska och bädda soffan åt Milli. Stackarn var så trött och jag pigg som aldrig förr!

Härlig kväll!!

Och i går blev det P.i.z.z.a för första gången på evigheter! Jäklar va gott!

Men i dag är set Måndag och dags för jobb i natt, men först den eviga frågan: vad ska jag laga för mat?!

Målade garderoben i hallen i förra veckan!
Den ska dock målas en gång till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0