M.i.r.a.k.e.l

Jag har tog kian och pös upp till Mösseberg för en prominix. Jag som inte gillar att gå där själv, går ju alltid vilse. Lila,vitt, blått vilken jäkla färg/väg ska jag följa, glömmer varje gång! Vill ju inte komma ut i Vilske Kleva liksom! Men nu tänkte jag, va fasen kan jag hamna!? Ut ur skogen kommer jag väl någångång! Bara inga äckliga djur kommer så fixar jag allt!
Kan man överleva på vildhallon länge?
För några andra bär och svampar lär jag inte känna igen, blåbär möjligtvis!
-10 kg på 5-10 dagar vilse i skogen?!

Jag tänker så här i trafiken, höger höger när jag KÖR fel med bilen och det funkar ALLTID, så va tusan det borde väl funka när jag GÅR med?!
Och ja det gjorde det!

OCH jag sprang! Där av m.i.r.a.k.l.e.t.

Jag gick, jag sprang, jag pausade!
Och plockade lite vildhallon och lyckades köra ner inte bara EN utan BÄGGE händerna och greppa tag på brännässlor och brände mig rejält!
Bra där Lejon!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0