Fredagsmys

Har det varit i Lidköping hos fina Gunilla ikväll. God mat blev det, massa skratt blev det, och os invigning blev det.

Det var den allra första för min del. Det är ju hur många länder som helst som är med! :) Och hur tusan vissa klär sig när de tågar in kan man ju diskutera. Ett exempel, Som nissen med turbanen på huvudet, snälla varför stoppade du inte in öronen!? Såg för j•vligt ut..

Satt hela kvällen och väntade på att Bond nissen skulle dyka upp men icke! Beckham satt i en båt?! Varför fick inte han tända brasan!? Eller någon annan? Men men jag är inte så insatt i detta evenemang men detgick säkert helt rätt till..

Tacka vet jag Paul Macartney! En sån nedrans bragubbe, Hey Jude!

Nä dra mig baklänges, jag borde väl sova nu, tänkte ev åka till Skövde i morgon, och besöka blomsterhandel.. God najt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0