Moffa och Bowling

Det är nu 2 veckor sedan jag var på vv och vägde mig, jag VÅGAR inte ens fundera på hur det ska gå på torsdag! Jag har MOFFAT rejält dessa 2 veckor på både det ena och det andra! Men jag HAR hållit mig till mina dags points och veckobonusen. Men det har ätits ute en del trots allt. Men i dag stod jag på mig! Vi drog i väg och bowlade i Skövde i dag, jag vann i mitt lag, trots att jag inte bowlat på minst 10 år! ;) Det var roligare än jag minns faktiskt! Efter så blev det McDonalds och jag var inte speciellt hungrig och kände dessutom att jag har ätit ute mat både i fredags (med Malmgrens) och i går under Ullareds trippen. Jag har väldigt svårt att säga NEJ till McD pommes, men tog en kaffe latte i dag! Sånt känns ändå bra! :) Borde kanske förväga mig innan så jag inte blir chockad, men har ingen våg.. Får helt enkelt vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0