S.E.M.E.S.T.E.R

Äntligen är den här!
Känns härligt med lite smått overkliget..
Ska bli otroligt gott att bara vara ledig och i 5 hela veckor med!
 
Började semstern med att ta en fika med Jennie på stan och vi köpte varsinna byxor med!
Whoop Whoop det händer inte var dag inte,,,,
 
Det har varit fullt upp det sista, Så lite ledighet kommer sitta som en smäck.
 
Har vart på kss med mamma några vänder då hon har fått sjukdomen Polycytemia Vera, vilket är en godartad blodcancer som ska behandlas med en cellgift tablett 1 gång/dag resten av livet. Känns bra att veta vad det är och att den är en snäll cancer.
 
 
 
 Mamma
 
Jag har varit lite barnvakt till de sötaste tjejerna i stan..
 
 
 
   
 
Det har varit Midsommar..
Som spenderades hos mig med Mamma,Mornor,Milo,Marie och Patrick.
De få som inte gillar storhelger, :)
 
 
 
 
 
Jag har varit i Borås med härliga vännen och sett på Loreen, (sög rätt rejält) och ätit den goaste morotskakan någonsin!
 
 
Rätt kass bild på Loreen men med 25 000 personer till så blev det rätt trångt...
 
 
Maria Wern är min nya följeslagare dessa regniga dagar,så bra!
 
 
Har även varit på Bio och sett nya Snövitt filmen, SE DEN!
Så bra!
 
 
Nä det var allt för i dag, nu ska jag ta en kopp kaffe och se resten av Debatt!
 
Tjingeling..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ho ho!
Ja tack för en mysig fika....:)
Alltid lika kul att träffas.....;)
Kramis Jennie

2012-07-02 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0