Dags för hallen

Att få en mini make over..
Jag har fuktat gamla vidriga tapeter halva dagen, finger topparna värker som tusan. Jag kan ju aldrig köpa riktiga verktyg utan tager vad jag haver så en vattenflaska, kniv och en vaxduk fick agera hjälpreda!
Det gick jättebra!
Skam den som ger sig. :)

Samma tapeter som i köket ska användas på garderobsdörrarna,
fick 1 1/2 rulle över så den måste ju användas!

Så i morgon ska det tapetseras igen..

Joo, mormor och syster yster var här och käkade lunch i dag, mormor tog med resterna hem och Marie tog med en smörgås, man undrar ju om de blev mätta?! :):):)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul att du grejar och gör om ibland. Säg till om du ska dra tapeter nån mer gång så kan du låna min ångare som bara står och samlar damm.
Kram

2012-06-14 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0