Fredagspiff

Ska ut i kväll och äta middag med fina Jennie, och då måste det ju piffas. Nu är det bara naglarna kvar. :)

Veckans bästa dag är äntligen här! F.r.e.d.a.g och ledig helg, kan inte bli bättre!

I går hade vi lite trivselkväll på jobbet, av alla 21 så var 17 med. Tror vi är det största förskolan i stan om man räknar personalen :)
Jag och MrsEd samåkte ut till trädet, hittade naturligtvis inte till tipspromenaden, utan kör fel och fick invänta alla andra kollegor!
Värsta skrattfesten i bilen då jag och Espen via telefon dividerar om Bondgårdar, DET FINNS INGA BONDGÅRDAR här JESSICA!!
Men va faaaaan är det då?! Ni kör förbi en just nu! Vi är ju i bonnville, liksom! Känner du inte koskit doften?!
Oh ja just det!!

Väl framme så gick vi en ganska fin runda måste jag säga, finare än Tipsen på Mösseberg. Massa prat och dividering om svar, JAG var grym och bäst av alla, 13 av 15 rätt! ;)
Sen for vi vidare till kollegan Johanna, och hennes urfina torp i Åsarp. Så vill man ju för tusan bo, minus kossorna! :)
Där bjöds vi på go pastasallad och Goa frukter.
Det var längesedan vi skrattade så, det behövde The Rockinghorse!

Nä nu måste jag fixa naglarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0