+ 1 kg

Så kan det gå, surt men så är det. Vågen visade i dag ett rejält +. Men jag har inte ätit bra denna vecka, då jag inte mått tipptopp. Men var fjärde vecka så går jag upp, så är det alltid. Men så kommer ju livet se ut, man pendlar upp och ner. Nu under resans gång så lär man ju sig vad som inte fungerar och äta utan att gå upp i vikt, och det är ju bra träning inför när det sedan är dags att HÅLLA vikten.

________________________

Ullared hade många hos fynd som fick följa med hem, speciellt glad blev jag för klänningen som fanns kvar!!
Även en rosa onepice fick följa med hem och den är ju helt fantastisk go!!

Det var en härlig dag tillsammans med moder jord och Milo.

Jag köpte en blå ögonskugga, känns som den kan få vara med en del i sommar!

Jag och Nathalie var i Skövde i går för lite shopping, fika och massa prat. Hon börjar bli stor den unga damen!
Mysigt var det, det ska vi göra om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0